Pluggeliplugg

Goddagens!
 
Nu sitter jag här igen. Mitt egna lilla hörn i Stadsbiblioteket. Jag har märkt (lite förvånad) att jag faktiskt pluggar ganska bra här. Säger jag samtidigt som jag dokumenterar i bloggen hur bra jag pluggar. Vadå hyckleri? Men jag har en samhällsuppgift tills imorgon, en massa svenska- och historiauppgifter som måste göras, och lite annat smått och gott på det. Men snart är det påsklov. Åh vad jag längtar!
 
Idag gick vi väldigt kort dag, bara en timme. Men det var en av de roligaste timmarna på länge! Jag och en klasskompis satt och funderade på vad vi ska göra som grupparbete (ja, vi funderade åt de andra gruppmedlemmarna också, eftersom de var tvungna att sitta och lyssna på tal), och vi kom faktiskt upp med en idé, men en hel massa annat också... Skolarbete kan tydligen vara hysteriskt kul också.
 
 
Nu måste jag göra samhällsuppgiften, om jag inte vill att Mats-Åke (ja, det är sant! Min samhälls- och geografilärare heter Mats-Åke! Mats-freaking-Åke) ska mörda mig. Adios muchacho!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0