En till...

Okej jag erkänner, jag gillar faktiskt de här små frågegrejerna. Som en mall för ett blogginlägg, vem vill inte ha det liksom? Jag vill i alla fall. Så här kommer en till.
 
5 saker jag inte vill vara utan: (Casper gills inte här, han är ju ingen sak. Men honom vill jag inte heller vara utan)
  • Iphone
  • Piano, klarinett, musik överhuvudtaget
  • Böcker
  • Lingonsylt
  • Kaviar

5 filmer jag tycker är bra:

  • Pride and prejudice
  • Miss Marple (ingen direkt film, men serien är fortfarande bra)
  • Star wars-filmerna
  • Lord of the Rings – triologin
  • Apollo 13

5 maträtter jag älskar:

  • Sushi
  • Moules frites (musslor med pommes frites)
  • Mozzarella- och tomatsallad (om det nu gills som en maträtt)
  • Tapas
  • All kinamat

5 städer som jag besökt och vill besöka igen:

  • Paris
  • Washington D C
  • Berlin
  • Valletta
  • Monaco

5 saker jag vill göra:

  • Bo i Paris och lära mig franska ordentligt
  • Lära mig kinesiska
  • Bo i en riktigt stor stad, t ex Hong Kong eller New York
  • Utbilda mig till flygledare (just nu i alla fall, haha)
  • Dyka mer. Dykcertet från Filippinerna ligger i plånboken och samlar damm tyvärr.

5 saker jag ogillar:

  • Dåliga betyg (vem gör inte det?)
  • Oärliga människor
  • Att cykla när det ligger en massa grus kvar från vintern. Det är så lätt att sladda då, och det tycker jag inte alls om.
  • Mardrömmar
  • Att försova mig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0