Error

Jag ber inte så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har bloggat. Jag har haft viktigare saker för mig. Typ sett Paris. Men eftersom jag började blogga igen för att jag ville dokumentera mitt liv "för framtida generationer" så borde jag ju faktiskt dokumentera lite i nämnda blogg. Men jag tänker inte tvinga mig själv till det, så jag bloggar när jag har lust.
 
Det här blir bara ett kort inlägg, jag måste sova. Vi har språksociologiprov imorgon, så jag måste läsa sidorna inför det. Och sova. Och läsa. Och sova. Det är bäst att jag tar itu med det nu. Dessutom sitter jag och pratar med Casper samtidigt som jag skriver det här, och det är lite svårt att koncentrera sig på båda samtidigt. Jag, en bra flickvän? Skulle inte tro det. Eller jo, för jag är awesome.
 
Här kommer en bild från Paris och ett av alla Nirvana- och Kurt Cobain-klipp som jag har nördat de senaste dagarna. En av mitt livs största sorger och besvikelser i mitt liv just nu är att jag inte levde under Nirvanas karriär, så jag kunde gå på en av deras konserter. Livet är hårt och orättvist. Life's a bitch, then you die. Jag började faktiskt på en ny Nirvana-cover ikväll, av Love Buzz. Jag fick idén på träningen, så jag var tvungen att prova när jag kom hem. Och eftersom jag är awesome (tål att upprepas) så blev den ganska bra.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0