Knivarnas dag

Skärtorsdagen aka Knivarnas dag. Snacka om brutalitet i kalendern. Sista dagen i skolan innan påsklovet. Åh vad skööönt! Sista lektionen idag var jag inte direkt någon mönsterelev, min hjärna hade redan gått på lov. Efter skolan stack jag hem i ilfart, kastade i mig lunchen, bytte om till träningskläder och stack till tandläkaren. Därifrån sprang jag ner till Söder Tull och tog spånkan till skolan för dodgeballträning (som faktiskt gick oväntat bra, det kanske finns en yttepytteliten möjlighet att jag inte skämmer ut mig totalt i alla fall). Och därifrån spånkan hem för att duscha och byta om, äta något och sen ta mig ner till Söder Tull för att ta bussen ut till Casper. Och just nu sitter jag på nämnda buss. Vadå stressig dag?

Ikväll är det ungdomsgrupp ute i Blacka, och sen ska jag sova hos Casper. Ser fram emot att få träffa honom igen, jag har saknat min lilla idiot.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0