Mirakel igen... Love this day!

Träningen gick väl sådär. Alltid något. Har ju dodgeballträning imorgon, som jag börjar bli nervös för. Jag kan fortfarande inte riktigt fatta att jag har gått med på att skämma ut mig inför Norrköpings alla kommunala gymnasieskolor. Och i ettan dessutom. Två år kvar att känna skammen. Jag kommer behöva emigrera till Australien. Någon liten ort mitt ute i den australiska öknen med löjligt många vokaler i ortsnamnet. Bra plan tycker jag.

Och nu till the big event of the day: JAG HITTADE NOTERNA TILL SKINNY LOVE!! Ååh, nu känns det bra. Livet flyter.

Fullmåne ikväll. Hoppas jag kan sova. Vissa säger sig ju bli påverkade när det är fullmåne, att de sover sämre då. Ingenting jag har märkt av.
Godnatt framtida jag, sov gott eller vad du nu ska göra nu. Men jag ska i alla fall sova.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0