Söndag

Va? Vad är det där? Det där som lyser? Är det solen som man har hört så mycket om men sett så lite av?

Ååh vad skönt att solen är framme! För första gången på året kan jag använda vårjackan och Conversen här hemma i Svedala utan att frysa ihjäl, vilket nästan väger upp det faktum att det är söndag idag. Vi har muntliga nationella i svenska imorgon, alltså ska vi hålla tal inför halva klassen. Mitt övningstal gick så bra, så jag tror inte jag kommer kunna toppa det. Men jag får väl hoppas. Det är ju i alla fall schemabrytande, så det är ganska skönt att vi inte kommer ha några andra lektioner på hela dagen. Det är faktiskt en ganska bra vecka i antågande, med konsert på tisdag, ungdomsgrupp, dans och en massa roliga saker. :)

Just nu är jag på väg hem från träningen. Sista träningen i hallen, vilket är lite sorgligt, men det roliga är att vi snart ska ut på Borgsmo, så då får jag kasta ute igen! Det är alltid lika spännande att komma ut efter en innesäsong och se om man har tappat eller förbättrat.

Oj, déja vú! Jag går förbi samma ställe som jag drömde om i natt! Väldigt konstig känsla måste jag säga...

I alla fall, här kommer två bilder som jag tog för några minuter sedan. Norrpan är trots allt ganska fint ibland.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0