Faaaaaan!!

Just som det gick så bra så gick allt åt skogen. Fånen har fastnat i återställningsläge, så nu verkar det som att jag kommer behöva återställa den, vilket innebär att alla appar, all musik och allt annat kommer försvinna. Och nu insåg jag precis att då kommer alla sms från Casper också försvinna. Faan, kan det gå sämre? I och för sig har det redan gjort det, men det är inget jag vill skriva här där vem som helst kan se det, även om ingen ändå hittar hit. Jag kan nog komma ihåg vad som har lätt för att göra mig ledsen nu.
 
Jag höll på att ladda över Paris-bilder från mobilen till datorn, och då hakade mobilen upp sig. Så det blir inga bilder. Hade de ändå på något sätt lyckats fly över till datorn hade jag varit på för dåligt humör för att kunna skriva om något så underbart som Paris. Nej, nu ska jag gå och skrika i en kudde eller nåt, eller gå ut i regnet och gråta lite. Jag har klarinett sen, så jag får väl försöka bli på lite bättre humör så det inte går helt åt helvete.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0