13/4 - 13

Godmorgon, godmoooorgooon! Allt väl? Jag hade jättekonstiga drömmar, men humöret blev bättre när jag hade vaknat. Jag ska ner och lämna in mobilen på reparation, förhoppningsvis kan de fixa så att det jag har på mobilen sparas, annars vet jag inte vad jag ska göra. Gråta, skrika och förbanna den teknologiska utvecklingen kanske. Efter det ska jag, pappa och Märtsoni iväg till den kära arenan och köra ett gympass. Och i eftermiddag ska jag öva klarinett, pluggeliplugga och slappelislappa. Om någon undrar.
 
Nej, nu ska jag gå och spela piano och må lite bättre. Jag gjorde ett litet Nirvana-medley på piano igår, så jag tänkte jobba lite på övergångarna idag. Åh vad jag älskar Nirvana! Bara för det (och för att det är väldigt lätt att ta upp bloggen och lyssna på dem när jag inte hittar klippen på youtube senare) visar jag två av mina favoriter från MTV Unplugged-albumet (som de inte har skrivit själva, det är covers på låtar av andra band). Underbara är vad de är!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0