Säng, ljuva säng

Snabb update, så framtida jag inte tror att jag har dött... Fysikprov idag, kändes ganska bra, förutom de två sista uppgifterna som lekte med min hjärnas oförmåga att förstå dem. Jag köpte lunch på Subway, eftersom jag tyckte jag var värd det (och hade pengar i matbudgeten). När jag kom hem lade jag mig i soffan och sov (drömde att Märtsoni kittlade mig och jag skrattade, om någon undrade). Och så träning på kvällen. Ganska skön dag.

Det här blev ett sånt där desperat inlägg från en desperat bloggare som har dåligt samvete för att hen inte har bloggat på en heeeel dag, men då får det väl vara det. Jag orkar inte skriva något mer avancerat, jag kommer ändå sova om cirka 1 minut och 26 sekunder. Här kommer en bild på 250-bitarspusslet jag lade under eftermiddagen. Som en chef.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0