Lisa goes modebloggare

Eller inte. April april! Jag passar inte som modebloggare, har aldrig haft något större intresse för kläder, så jag skulle bli en usel modebloggare. Jag har inte gjort något aprilskämt idag, så jag måste ju ta chansen. Märtsoni och jag gjorde ett legendariskt för några år sedan. Vi gömde pappas rakhyvel och lade en lapp där den brukar ligga. På lappen stod det t ex "kolla på soffbordet", där det såklart låg en ny lapp som sade att han skulle leta någon annanstans. Så fortsatte det med cirka tretton lappar till, så pappa rusade igenom hela huset med raklödder i halva ansiktet. Haha, det tyckte vi var jättekul.
 
Idag har jag gjort en massa saker. Lärt mig rensa avloppet, faktiskt rensat avloppet (som jag är väldigt stolt över), städat badrummet tillsammans med Märtsoni, haft födelsedagslunch här hemma, köpt strumpbyxor och så kommer Frall och Gustav hit om en kvart ungefär. Och så ska jag packa ikväll också. Det blir en hel del. Men det är bara kul, för imorgon fyller jag år och åker till Paris! Åh vad det ska bli kul!
 
Nej, nu ska jag gå och plocka undan lite i ungdomsrummet så man kommer in där. Frall kommer väl få ta bäddsoffan därinne i natt, så då är det ju bra om det finns lite utrymme där. Jag hade tänkt avsluta det här inlägget med en bild, men det verkar krångla, så jag orkar inte bråka med det. Det får bli ett tråkigt inlägg utan bild.
 
Jag skrev det här inlägget den 1:a, men av någon anledning publicerades det inte. Tyckte det var onödigt att kasta bort ett helt inlägg, så jag publicerar det nu istället. Är det någon som är missnöjd så kan de inte ringa in på något nummer och klaga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0