Valborg

Japp. Valborg år 2013 firas av familjen Arvidsson i soffan av en sjuk mamma, en hypokondrisk lillasyster, en någorlunda normal pappa som fortfarande är förundrad över det underliga öl han drack för en halvtimme sen. Och jag. Framför en dokumentär om HBT-personer all around the world. Låter kul va? Viking Line har svårt att mäta sig. Men jag ska faktiskt ut snart och se på en majbrasa. Det är ju trots allt bara valborg en gång om året. Och nu har ju regnet faktiskt slutat, så det kanske till och med går att få fyr på en brasa nu. Får väl hoppas.

Btw, Casper har fått mig att bli helt beroende av Game of Thrones. Det är så sjukt spännande, jag kan knappt slita mig från det. Just nu har jag precis sett avsnitt 8 i säsong 2, när Stannis Baratheon snart är i King's Landing och Theon Greyjoy har tagit Winterfell. Ska nog se ett till avsnitt när jag kommer hem från brasan. Och på tal om Game of Thrones, den här bilden gjorde min vecka när jag hittade den igår. Hahaha, jag döör!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0