Lättnaden när allt är över

Ååh, vad skönt! Mobilen är helt återställd till normalt läge, skön träning gjord och lunch äten. Den här dagen har bara blivit bättre. Nu ska jag och duschen ha ett litet rendez-vous, sen ska jag nog dra med mig ner på stan och köpa lite nyttigheter för själen. Tycker jag är värd lite godis nu när jag har genomlevt detta känslomässiga trauma och dessutom tränat. Och Märtsoni är skyldig mig pengar också. Som sagt, det blir bara bättre och bättre.
 
Bara därför ska jag bjuda på lite mer låtar. Jag var ovanligt sen med att skaffa spotify (laddade ner det för några veckor sedan), men det tar jag igen nu. På spotify kan man nämligen hitta alla Nirvanas inspelningar, så jag har mycket att lyssna igenom. Tyvärr har jag fastnat på MTV Unplugged just nu, den är så jäkla underbar! Funderar också på att beställa hem några av deras liveinspelningar från cdon, det är lite närmare än bara albumet i alla fall. Men bara därför kommer två andra låtar här. En från Courtney Love (Kurt Cobains fru) som jag har fastnat för och en av Maria Mena, som var på Skavlan igår (och som jag också fastnade för). Ja, jag vet att jag har blandad musiksmak. Och då har vi inte ens kommit till den andra extremsidan. Ska ta fram lite andra låtar ur en helt annan genre som jag gillar någon gång.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0