Nattinatti

Nu är det nattinatti för Lisan-Flisan (mammas smeknamn på mig från när jag var liten), trött som hon är. Och imorgon ringer klockan i vanlig tid - trots att vi har hemstudiedag - eftersom vi har mattelektion halv tio och sedan fysikprov. Halv sju är kanske lite tidigt, men jag hoppas hinna gå igenom fysiken en sista gång innan provet. Usch, fysikprov är inte min favorit. Men det är bara det kvar, sen går nog min hjärna in i påsklovsmode. Inga fler stora uppgifter den här veckan. Smart av lärarna tycker jag, att inte lägga så många uppgifter veckan innan lovet, när alla redan har tagit lov i fantasin.

Nej nu får jag snart kramp i underarmen av att hålla mobilen uppe (jag håller den med ena lillfingret under, så jag blir lite trött i underarmen efter ett tag), så nu börjar det bli dags att sova. (Om inte annat sover jag ofrivilligt om några minuter; ögonlocken har blivit besvärande tunga.) Godnatt! Sov sött, vakna blött som farfar brukar säga.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0