Iiiiih!

Nu har vi bokat hotell i Paris. Verkar jättefint och mysigt. Det ligger precis bredvid Les Halles och Centre Pompidou, dessutom väldigt nära flera jazzklubbar (att gå på en jazzklubb står på min önskelista). Den jag har siktet på just nu heter Le Petit Opportun och är tydligen en väldigt liten klubb. Alternativet, New Morning, hade lite coolare historia (ALLA stora jazzmusiker som har varit i Paris har uppträtt där) men är tydligen väldigt rökigt och dålig service. Får ta det om några år, när jag är student. Le Petit Opportun verkar också bra.
 
Ååh, verkar det inte jättemysigt?
 

Nu är det nattinatti för lilla Lisa, likväl som för hennes dator som har ont om batteri. Lisa ska lägga sig och läsa (får köra på tandpetarplanen) och datorn ska lägga sig och ladda. Bra plan enligt mig. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0