Hej igen!

Så, det är ett tag sen. Måste tillstå att bloggning nog aldrig har varit min grej, kommer nog aldrig att vara det heller. Varför gör jag då det här kan man fråga sig. Bra fråga, har inget riktigt bra svar. Tror det är för att jag vill kunna se tillbaka på mitt liv om några år, se hur jag levde när jag var i blomman av min ålder, men är för lat för att skriva dagbok. Blogg blir liksom lättare. Eller nåt. Jag tror inte jag bryr mig så mycket om ifall någon läser eller inte (who am I kidding, klart alla bloggare tycker det är kul med läsare, precis som att Anne Hathaway inte vill stå och spela Romeo och Julia ensam i badrummet hela livet), jag vill dokumentera mitt liv så jag kan se tillbaka på det när jag är gammal och rynkig och sitter i en gungstol med en filt om axlarna och tänker "håhåjaja, det var tider det".
Men i alla fall, jag hade inte tänkt sitta här och babbla om varför jag vill blogga när ingen bryr sig, jag måste hitta en födelsedagspresent till min kära lillasyster så jag har inte tid att sitta här hela dagen och promota mig själv på världens alla sociala medier. Här är lite basic lära-känna info om mig:
  • Lisa, född den 2 april 1996 i Norrköping, Sveriges minsta drog- och kriminella gäng-näste
  • Bor i ovan nämnda håla med mi madre, mon père och my little sister, 15 years old
  • Går första året på tvär på Hagagymnasiet här i stan (eftersom ingen läser förutom jag tänker jag inte förklara vad tvär är, jag fattar ändå)
  • Gör alldeles för mycket på fritiden. Friidrott, klarinett, piano och dans är vad jag fyller mina dagar med, förutom pluggeliplugg, kompisar och mina älskade boyfriend såklart
  • Älskar Kalles kaviar, lakrits och lingonsylt, tycker inte om pyttipanna
Så här såg jag ut förra veckan när Märtsoni fick leka med mitt hår, snyggt va?
 
Nu ska jag pluggeliplugga inför den älskade avskydda geografimåluppfyllelsen (kan magistern säga mig vilken nytta jag kommer ha av att kunna Östersjöns tredje och fjärde utvecklingsstadium för 11 000 år sedan när jag kommer ut i förvärvslivet?). We all want to get an A, don't we?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0