Earth hour och Jane Austen

Först vill jag säga att spinningpasset gick bra, jag dog inte om någon trodde det. Fast jag tyckte pulsen sjönk så snabbt, så jag låg under målpulsen. Men det är tydligen ett tecken på bra kondition, så i så fall borde jag ju vara nöjd.

När jag kom hem fortsatte jag städa (efter att jag hade duschat såklart, till och med jag kände att jag luktade illa), så nu har jag lagt in en gigantisk klädhög i garderoben (vek och hängde upp och hela köret). Jag kommer lämna dammsugaren framme under natten så det är lättare att börja imorgon. Men nu har jag pratat alldeles för mycket om mina städplaner, så nu borde jag nog sluta.

Tjugo i nio kom mamma på att det var Earth hour, så då sprang vi runt och släckte alla lampor, sen myste vi ner oss i soffan och tittade på slutet av Pride and prejudice. Min Austenkärlek är på högvarv just nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0