Skratt

Jag sitter i soffan i ungdomsrummet och tittar på komediserier. Det är skönt att skratta åt en tv-serie igen, jag har inte gjort det på länge, tyvärr. Jag älskar att skratta. :) Möjligen ett familjedrag... ;)
Idag har jag varit i Söderköping på medeltidsdagarna med mormor, Märtsoni och Elsoni. De två sistnämnda var inte där lika länge som jag och mormor, jag var den som var mest entusiastisk. Det var mysigt i alla fall. Vi gick på kröningsceremoni, tornerspel, marknaden och allt möjligt. :) Jag älskar sånt här, och här har de verkligen lyckats skapa en realistisk atmosfär.
Jag i tv-soffan. ;)

Nu ska jag gå och duscha, och sen låta min säng jobba. Godnatt! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0