Grattis!

Idag blir min barndomsvän Elsoni 14 år! :) Grattis, grattis, grattis! Vi var några stycken som var hemma hos henne i eftermiddags och spelade kort, lekte kurragömma, åt tårta och hade allmänt kul. (Vet, det låter som ett barnkalas, men tro mig, det var det inte. ;)
Det har varit ett långt blogguppehåll, men jag har varken haft tid eller ork till det. Var borta hela helgen utan internetkontakt, och sen hände allt på en gång, och jag tappade lusten och kraften. Så det är varför. Vet att det måste vara tröttsamt med alla bortförklaringar hela tiden, men sanningen är den att jag inte är någon vidare bra bloggare. Men det är ju inte så många som läser, så det kanske inte spelar så stor roll? (Tro inte att jag inte bryr mig om er, ni som läser min blogg. Jag tycker om er, och är fascinerad över att ni läser vad jag skriver. ;)
En gammal bild, men jag orkar inte ta någon ny.

Nu måste jag verkligen plugga engelska, och sen ska jag gå och lägga mig. Har sovit väldigt mycket den här veckan, jag har bara varit så trött. Tre dagar i rad sov jag en timme på eftermiddagen, det är faktiskt jätteskönt. :) Men nu måste jag läsa engelska, så hej då och godnatt! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0