Dansa med en halv pannkakstårta i magen...

...är nog ingen bra idé, men för mig idag gick det helt okej. :) Jag och lillsyrran gjorde en pannkakstårta till mellis, som vi åt en halvtimme innan jag skulle dansa. Det var ju inte så genomtänkt, men som tur var gick det bra. :) Och pannkakstårtan blev jättegod, det var därför jag åt så mycket. ;)
Jag och den snygga pannkakstårtan. Den sista pannkakan var väldigt varm, så grädden smälte och rann av.


Yumm, yumm.


Så här såg den ut efter ungefär fem minuter...

Mellan pannkakorna hade vi marsansås, grädde, kiwi, jordgubbar och blåbär. Det blev väldigt gott. :)
Jag har precis kommit hem från dansen, så nu måste jag gå och duscha. Jag ska bara se klart det här avsnittet av "How I Met Your Mother" först... ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0