9e september 2011

Hej hej!
Äntligen helg, så skönt! :) Sista dagen i skolan blev faktiskt en av de bästa på hela veckan, det trodde jag inte imorse. Jag och Matilda jobbade med modellen av lägenheten tre av fyra lektioner. sen på rasterna satt vi och flummade loss. ;)
En liten bild från förra veckan, när jag satt ute i parken och skrev.

En glad nyhet: I ungefär en månad har jag haft för mig att någon sentida författare har skrivit en fortsättning på "Stolthet och fördom", och igår hittade jag den! Jag hittade den inte på någon nätbokhandel, men jag har ISBN-numret på boken. Så jag tänkte sticka ner till en bokhandel på stan och beställa den, och även köpa originalboken. :) Önska mig lycka till, och ha en bra helg om vi inte hörs mer ikväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0