4e september 2011

Först och främst vill jag förklara varför jag inte har skrivit i bloggen på länge. Det är nämligen så att internet här hemma har legat nere i drygt en vecka, och jag har ingen mobil med internet heller. När det nya modemet slutligen var installerat hade jag andra saker att göra och glömde helt enkelt bort att blogga. Sen igår morse åkte vi till Borås på släktträff, och då har jag inte haft möjlighet att gå ut på nätet heller. Allting har jobbat emot, alltså. ;) Men jag orkar inte ursäkta mig för att inte ha bloggat, bloggen är bara en kul grej för mig, och jag skriver när jag har lust.
Skolan har ju börjat igen. Det är lite trögt i början, men efter ett tag kommer man ju in i det. I torsdags fick vi våra skoldatorer, så en stor del av fredagen gick åt till att installera program och lära sig olika funktioner med datorn. Men det gick bra, och nu hoppas jag att jag känner min dator. :)
Ögonblicksbild.

En av mina favoritfunktioner med datorn är dvd-spelaren. Den kom till nytta när vi hade en lång bilfärd till och från Borås att ta oss igenom. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0