30e september 2011

Sista dagen i september. Finns väl inte så mycket mer att säga om det. Förresten, gör ni som jag när ni inte kan komma ihåg hur många dagar det är i en månad, att ni räknar på knogarna? Jag gör det fortfarande när jag inte kommer ihåg, jag tycker att det faktiskt är ett bra sätt att komma ihåg. :)

"Hmm, hur många dagar har september nu igen...?"

"Jag vet, jag räknar efter!"


"Januari, februari, mars..."


"...oktober, november, december."


":)"

Haha, ser ut som om jag har dubbelhaka på sista bilden, men den bjuder jag på. ;) Nu ska jag gå och fixa mellanmål. Funderar på att, helt random, göra en pannkakstårta. Vi får se.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0