28e september 2011

Hallå!
Idag har varit en helt vanlig dag. Jag har kunnat jobba ganska bra i skolan, vilket känns bra. :) Tyvärr har jag inte mått helt bra, jag har varit trött och haft ont i huvudet. Som jag har haft i drygt en vecka nu.
Nej, nu har jag suttit och skrattat åt konstiga sms-konversationer. Haha, det kan ju hända helt sjuka saker! :) (Nu har jag lärt mig att lägga in länkar i blogginlägg också! Jag känner mig duktig. ;)
Jag just nu.

Nu ska jag nog försöka göra lite skoljobb. Vi har en inlämningsuppgift som ska in imorgon, så det kan ju vara en bra idé att göra klart den. ;) Jag ska försöka slänga in ett roligt inlägg lite senare ikväll, jag har en överraskning som jag tycker är väldigt rolig. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0