Steve Jobs 1955-2011

Som de flest säkert vet så dog ju Steve Jobs natten till idag. Han hade kämpat mot cancern i sju år, och förlorade till slut kampen. Grundaren av företaget Apple och skaparen av bland annat iPhone, Macbook och iPad finns inte längre. Jag har ju själv en Macbook, och den är så bra, att den som skapade den måste vara genialisk. Han anses ju också som en av världens mest genialiska entreprenörer, och den titeln tycker jag han gör rätt för, eftersom han har grundat ett världsomspännande företag.
R.I.P. Steve Jobs

Nu måste jag verkligen gå och lägga mig, om jag ska vara någolunda pigg imorgon. ;) Godnatt! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0