Godnatt

Nu säger jag godnatt, jag måste utnyttja behandlingen jag fick tidigare ikväll. Jag är jättetrött, och måste vara utvilad inför imorgon. Vi har studiedag, och jag har en hel massa saker som jag måste göra.
  • Testspringa en löprunda, eftersom vi har löptest på gympan på tisdag och jag inte vill vara helt usel.
  • Plugga. Göra nästan klart ett NO-arbete och jobba med ett musikarbete som ska redovisas.
  • Öva klarinett. Eftersom det har fallit sig så att jag inte har spelat på jättelänge, och inte vill komma till lektionen imorgon och vara helt off.
  • Gå på klarinett- och musikteorilektion.


En bild på mig just nu.

Nu ska jag gå och göra mig i ordning för att sen gå och lägga mig i mina rosenlakan. :) Godnatt! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0