6e oktober 2011

Godmorgon!

Nu ska jag strax sticka iväg till skolan, som börjar klockan 9. Vi bor ganska nära skolan, så vi kan cykla dit på 10-15 minuter. :) Det är en av de största fördelarna med att bo i stan, att det är nära till allting. När man bor på landet blir man begränsad av att inte kunna ta sig någonstans själv, så nu är man mycket mer självständig.
Kvällens planer består av konsertbesök. Martin Fröst, som är en av världens bästa klarinettister, spelar i konserthallen ikväll. Och eftersom jag också spelar klarinett (fast inte tillnärmelsevis lika bra) ska jag såklart gå på konserten. :) Här är ett klipp där han spelar "Flight of the bumblebee", Malena Ernman sjunger till. 


Så här ser jag ut idag. Inget märkvärdigt med det.

Nu måste jag sticka iväg, så vi hörs senare! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0