1a oktober 2011

Hej hej!

Jag är trött nu. Jag och mamma (som ju är solo den här helgen, om någon har missat det) åkte till Söderköping idag, mamma ville köpa lite saker på en liten affär som säljer ekologiska saker, lite av varje. Vi köpte också garn till min efterlängtade pippi-tröja, som mamma har sagt att hon ska sticka. :) Sen åkte vi till ett naturreservat precis utanför stan och gick en slinga på fem kilometer. Det var jättemysigt, med alla höstfärger på träden och den friska luften! Tyvärr kunde jag inte fota någonting, eftersom min käre fader har kameran med sig till Frankfurt. Och att fota med mobilkameran tänkte jag inte på, men den är så dålig ändå. En bild på garnet till tröjan får ni i alla fall, i brist på annat. ;)

l

l

l

V

 

Garnet ska bli en sån här...


Jag kanske slänger in inlägget i "Ur Lisas bokhylla" som jag har lovat ett bra tag nu. Håll utkik! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0