18e oktober 2011

Hej hej!

Idag har jag stannat hemma från skolan igen. När jag vaknade var jag så trött i hela kroppen att det pirrade och gjorde ont överallt. Så jag låg hemma och sov hela förmiddagen, fram till klockan ett. Det var riktigt skönt. :)
Nu måste jag nog plugga lite franska, vi ska lämna in ett arbete via internet idag klockan 16, och jag har lite saker jag måste göra klart innan dess. Som kompenstation för det korta inlägget, så bjuder jag på lite bilder på något av det vackraste jag vet; böcker! :P OBS! Det är inte jag som har tagit bilderna!

Det fick även slinka med en uggla också.

Nu måste jag plugga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0