sömnlös natt :(

Jag har visst gått och dragit på mig en förkylning, så idag är jag hemma. Jag hade lite ont i halsen redan igår, men struntade i det eftersom vi skulle på en tävling i Linköping som jag inte ville missa. Jag skulle bara tävla i kula, så jag skulle ju inte överanstränga mig direkt...
Men i natt låg jag vaken och vände och vred mig säkert halva natten. Jag svettades floder, och hade ont i halsen och huvudet och var täppt i näsan. Till slut lyckades jag i alla fall somna, och sov ända till morgonen. Pappa väckte mig på morgonen och frågade om jag skulle gå till skolan, men huvudet kändes som en tidsinställd bomb, så jag avstod och sov vidare.
Idag blir det väl bara att ligga hemma och ta det lugnt. Funderar på att ha MMM (Miss Marple Maraton). :P Ja, så får det bli.
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0