110322

Gud, vad segt det blir att vara hemma sjuk. Det kan väl vara skönt ibland, men jag kan bli så himla otålig. Ibland kan jag ligga hemma jättelänge utan att bli otålig, men ibland klarar jag knappt en dag.
Jag känner mig lite bättre än igår, men idag rinner näsan som ett vattenfall. Det är rena syndafloden, om ni förstår vad jag menar...? ;) Idag fick jag sova längre, eftersom vi bestämde igår att jag inte skulle till skolan idag. Så jag fick ligga i sängen till klockan 9. :) Skönt att få sova lite längre.
Idag har jag hunnit med tre Poirot-avsnitt, vad säger ni om det va? :P Inte så dåligt för en dag. Det sista avsnittet tyckte jag att jag kände igen på slutet, fick lite déjà vù-känsla. Jag måste ha kommit in i rummet precis på slutet när mamma eller pappa tittade på det, när jag var liten.
Så här ser jag ut när jag är sjuk, inte nån vidare vacker syn. :P


Trött, trött, trött. Sova, sova, sova. Säng, säng, säng... ;)


Det rinner ur näsan! ;)

Ha en bättre kväll än vad jag troligtvis kommer ha! :P
Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0