110318

Hallå, hallå!
Jag skriver bara ett kort inlägg nu, ögonen håller på att falla ihop. :P Tänkte bara kolla om det är någon som har varit inne.
Men jag har inte gjort något särskilt, har ni? Jo, förresten, jag har en jättecool sak jag måste skriva om: Jag har spelat på en orgel!!! :D Det var så himla häftigt, för jag var ensam i kyrkan, och satt vid orgeln. Man sitter så nära taket... ;) Jag spelade två takter på ett Bach-stycke, med pedaler och allt. Det tyckte jag var skitcoolt. :P
Märtsonis födelsedag idag. Vi var på bio tidigare ikväll, såg den här nya filmen "Hur många lingon finns det i världen?". Den som handlar om Glada Hudik teatern. Den är jättebra, det är en film jag verkligen kan rekommendera. Det var lite roligt, för jag kände igen mig i vissa grejer, från när jag var på Cedersborg. Jag kände igen känslan.
Nu ska jag gå och lägga mig, så jag inte somnar med datorn i knät. ;P
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0