110313

Jag är så himla trött idag, har ingen aning om varför. Var med mamma ner på stan, hon behövde en ny vårjacka. Och sen när vi kom hem dog jag i soffan, det känns som om jag väger ca 15 ton. Ljusa framtidsutsikter med träning om drygt en timme. ;s Men är man tvungen så man. ;P
Någon mer än jag som tycker att fel låt vann igår? Jag menar, varför kunde inte någon av de ytterst få bra låtarna vinna? ;P
Aja, nu har mamma satt på slutet på en film vi såg igår; Eat Pray Love. Den handlar om en kvinna som bryter upp med sitt liv i New York och reser ut i världen under ett år. Ganska bra faktiskt.
Nu ska jag dega i soffan tills maten är klar, då ska jag äta och sen åka till träningen. :s
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0