Jag fattar inte...

...hur man gör för att byta header. Jag fattar det bara inte. Men tidsinställda inlägg gick. :) Men jag tror att en av mina kompisar kan det där, får fråga henne någon gång. Jag ska i alla fall bli bättre på att lägga upp bilder, även om det bara är med min lilla dåliga mobilkamera. Får börja spara till en riktig kamera, nu när jag har ett jobb. :) Jag jobbar ju som barnvakt åt två små syskon som är 3 respektive 4 och ett halvt år gamla. Ibland är det riktigt tufft, men de är jättegulliga också. ;) Lönen är också jättebra, 50 kronor i timmen. :) Jag ska spara lite till att köpa loss datorn vi kommer få i nian, men sen kan jag börja spara till en kamera. Tills vidare får mobilkameran duga.
Vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0