Godnatt!

Jag ska gå och lägga mig strax, jag börjar bli lite trött. Imorgon kommer en av mina bästa kompisar och hennes familj hit på middag, så vi ska dammsuga det sista av lägenheten då. Ikväll har vi sett filmen "Bröllopsprovet" på kanal 5. Ganska bra, om än förutsägbar. Men den hade sina roliga stunder.
Imorse låg jag i sängen till halv tolv, det behövde jag. När man har sommarlov får man ju förskjuta dygnet lite... ;) Annars har vi mest städat och tvättat idag. Jag var helt däckad på förmiddagen, men på eftermiddagen tog vi det ganska lugnt. :)
Med mysflisen på! :)

Det visade sig vara svårt att ta en bild där jag inte såg drogad ut, så den här får duga. ;) Nej, nu ska jag gå och lägga mig. Pappa sover redan i fåtöljen hör jag. :P
Sov gott! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0