Åska

Det har åskat i en timme ungefär, men nu verkar det ha slutat. Synd, jag gillar åska. I alla fall när man kan sitta inomhus och mysa. :) Jag ska snart gå och lägga mig, jag sov inte så mycket förra natten, och ska upp tidigt imorgon. Jag ska sitta barnvakt igen, men inte lika länge som förra helgen. Jag börjar bli trött av allting, skolan, friidrotten, klarinetten... Allting jag har gjort under terminen börjar ta ut sin rätt. Annars har ju mamma en intressant teori, att min kropp säger ifrån när det blir för mycket, genom att bli förkyld. Det kanske också stämmer, jag vet inte. I alla fall börjar min betygsstress märkas av. Så skönt att allt är över snart! :)
Igår var vi några tjejor som hade sushi-kväll hos Matilda, det var riktigt kul! :) Vi åt sushi (alla utom Frida, hehe), tittade på Sunes sommar och lekte vinken utomhus. Vi tog lite roliga bilder, de kan ses på Fridas blogg, http://fridabergmansplace.blogg.se/2011/june/tjej-kvall.html#comment
Nu ska jag gå och lägga mig, jag ska hålla koll på två (antagligen tre) ungar i 3-4 årsåldern imorgon... :P
Godnatt! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0