13e juni 2011

Hej alla fina människor!
Mår ni bra? Märkte ni att jag snodde rubriken från Kenza, hon brukar skriva så...? ;) Idag har vi bara tittat på film och städat i skolan. Det känns lite onödigt att gå i skolan fortfarande, vi jobbar ju inte Man kunde lika gärna ha ledigt, och komma till skolavslutningen på onsdag kväll. Men, det är ju inte direkt jobbigt att gå i skolan nu, eftersom det som sagt är väldigt lugnt.
Nu ikväll har jag och pappa varit ensamma här hemma. Märtsoni är och sover över på skolan, och mamma är uppe på Arlanda. Det är kul, även fast man inte gör något särskilt. Vi har bara ätit och legat i soffan och tittat på TV... ;)
Nu ska jag gå och duscha, och sen gå och lägga mig. Jag måste upp i vanlig tid imorgon, men snart behöver inte "vanlig tid" vara halv sju längre... :)

En gammal bild på mitt fina kors, som jag fick av mormor dagen innan jag konfirmerades. Hon fick det till sin konfirmation, för 60 år sedan. Jag blev så rörd att jag grät när jag fick korset.

Ha det bra, och sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0