Godnatt

Jag har inte bloggat igår eller idag, så jag ska väl slänga in ett inlägg. ;) Igår satt jag barnvakt på förmiddagen, och sen satt jag, min syster och två kompisar i en park vid havet. Vi hade picknick, spelade kort och badade. Härligt! Det är det som sommaren handlar om. :) Alla sov hos oss sen, vi såg på Snuten i Hollywood och hade allmänt kul. Jag fotade inte så mycket, men de få bilder jag tog kommer upp snart.
Idag tog vi det lugnt på morgonen, och sen satt jag barnvakt på eftermiddagen igen. Nu har jag bara en unge att hålla reda på, den andra åkte iväg med sin farmor och farfar tidigare idag. Det är kul, jag lär mig mycket och tjänar mina egna pengar. :)
En snabb bild just nu. Som ni kanske ser så har jag använt den blå,
kortärmade koftan rätt flitigt de senaste dagarna. Det beror på att den
passar väldigt bra till ett par halvlånga jeans som jag har använt flitigt
nu när det har varit lite mellanväder. ;) Jag tycker det blir fint tillsammans.

Nej, nu måste jag gå och duscha så jag kommer i säng. Jag ska jobba klockan tio imorgon igen, så det gäller att vara utvilad.
Godnatt, sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0