Fel igen...

Jag glömde tidsinställa inlägget (igen)... Så då får jag väl skriva ett till. Inte långt, men lite. ;)
Jag, lillsyrran, en kompis och hennes pappa var på en gratiskonsert med Veronica Maggio igår. :) Det är alltid kul att gå på konsert, t. ex. var jag och några kompisar och såg Markus Krunegård för några veckor sedan. Veronica Maggio har riktigt skön röst tycker jag, och hon skriver bra musik. Men jag gillade Markus Krunegårds spelning bättre, kanske beror det på att jag känner igen fler av hans låtar. Men Veronicas låtar flöt ihop lite i mitten kändes det som, och det blev lite segt. Dessutom hamnade vi precis bakom ett gäng som rökte hela tiden, så till slut hade vi ont i halsen av all rök som blåste bak till oss. De satt och rökte oavbrutet i 45 minuter, så då blir det lite jobbigt i halsen. Jag klarade mig bättre än min kompis, stackars henne.
Ser lite trött ut, men den här får duga.

Ha en bra eftermiddag!


Kommentarer
M *

- have a nice weekend!

2011-07-22 @ 14:17:31
URL: http://dajeroma.blogg.se/
M *

- have a nice weekend!

2011-07-22 @ 14:17:48
URL: http://dajeroma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0