Det finns ofta en anledning men sällan en ursäkt

Idag har jag varit hurtfrisk. Två (inte så långa, men ändå) joggingpass på samma dag. :) Nu känner jag mig duktig. ;) Men som sagt, jag har ju lite att ta igen på tiomila-utmaningen. Det är bara att köra.
Glad tjej på joggingtur idag! :P

Imorgon ska jag vara barnvakt igen, det blir bra med lite klirr i kassan. ;) I bokhandeln i Stockholm siktade jag ett block med notrader som jag skulle vilja köpa. Jag har länge velat ha ett sådant. Men jag köpte det inte då, jag tänkte att det finns säkert hemma också. Så jag får väl gå ner och kolla. Jag har en melodi till en text jag har skrivit i huvudet, och jag vill kunna skriva ner den så att jag inte glömmer. Men får väl gå och nynna på den tills jag somnar, och hoppas att jag kommer ihåg den. ;)
Så här såg jag ut idag. Rosa t-shirt, beiga shorts och orange kofta.

Nu måste jag nog gå och lägga mig, om jag ska orka med två busungar imorgon. ;) Godnatt, sov gott!
Kram Lisa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0