21a juli 2011

Godmorgon alla små bloggläsare! ;)
Sovit gott? Jag har, jag var lite trött när jag vaknade (det är jag alltid) men piggnade på mig ganska snabbt. Det ser ut att ha regnat inatt, och vi kanske får lite regn i den här landsändan idag också. Jag ska iväg och träffa en kompis, tror jag. Tror hon är ledig, i alla fall. Vi får se vad vi hittar på, något kul blir det nog. ^^
En bild från förra veckan.

Har någon hört låten "The heart asks pleasure first" från filmen "The piano"? Det är ett jättefint pianostycke som jag har velat ha noterna till ända sedan jag först hörde det. Det roliga är att jag äntligen har hittat dem! :) Tyvärr är de lite för svåra för mig, så jag får köra en lite enklare variant, men det låter fortfarande bra (utom när jag spelar fel...). :P http://www.youtube.com/watch?v=0dPS-EHl-FE (Jag har inte lärt mig hur man lägger upp Youtube klipp på bloggen än.)
Ha en bra dag! ^^


Kommentarer
Steffy

oj va fin blogg du har! :D

vad har du gjort idag då?



kram ♥

2011-07-21 @ 20:10:45
URL: http://steffyslife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0