15e juli 2011

Hallå!
Dagen har ju redan gått ganska långt, så jag kanske ska slänga in ett blogginlägg... Jag är ju som bekant inte så bra på att blogga ofta. På tal om det, jag såg nu när jag loggade in att jag har skrivit precis 100 inlägg. Och jag har haft en blogg i drygt två år... 25 månader för att vara exakt. Det blir i genomsnitt fyra inlägg i månaden. (Jag använde miniräknare där. ;) En bekräftelse på att jag inte är så bra på att blogga. Men men. 100 inlägg är ju alltid 100 inlägg. Jag kanske ska fira på något sätt. Varm choklad ikväll får det bli, eftersom det regnar så dant. Det blir bra.
Men, det finns ju viktigare saker än bloggande. Till exempel att vi sticker iväg på friidrottsläger till Öland imorgon! :) Det ska bli så himla kul! Sommaren -09 åkte vi till Arvika, och förra sommaren var det Öland. Sommarlägren har varit jättekul, minnen för livet! Bilresan ner tar nästan fyra och en halv timme, innan man har räknat in raster. Så det tar ett tag, men det är kul, eftersom vi åker i en minibuss. Alla tjejer åker tillsammans. :) det är verkligen jättekul!
Så här ser jag ut just nu, om någon undrar. Halvlånga jeans från Miss
Sixty, vit tröja från Gina Tricot och blå kofta från Myrorna. :)

Nu måste jag nog släppa datorn och fortsätta med packningen inför imorgon. Jag har bara börjat med packningslistan... :S
Ha en bra fredagkväll! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0