------------

Eftersom jag inte har gjort något intressant så kom jag inte på någon passande titel. Men den här passar väl bra? Jag har absolut tomt i min hjärnas korridorer på intressanta saker att skriva, så det här får väl bli ett väldigt kort inlägg. ;)
Jag ska bara skriva en sak, innan jag slutar skriva ointressanta saker. ;) Jag måste bara tipsa om en bok som jag läser just nu; Anne Franks dagbok. Den är verkligen bra! Jag har inte hunnit så långt än, men det jag har läst är jättebra. Det är helt otroligt, att de gömde sig i gårdshuset i två år.
Nu ska jag göra annat, det verkar bli en tråkig kväll hemma, resten av familjen verkar lite lätt trötta. ;)
Aja, hej då!


Kommentarer
J.G~

Hello! ヾ(^∇^)♪ How's life? 彡☆★

2011-06-17 @ 16:25:00
URL: http://jaygee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0