Oj...

Nu har det visst blivit en lång bloggpaus. Jag har helt enkelt glömt bort att blogga. En kompis som flyttade ner till Spanien för två år sedan har varit här uppe och hälsat på, så då vill man ju inte riktigt sitta vid datorn hela tiden. Istället har vi tittat på film, pratat, varit uppe halva natten, lekt charader och en massa sånt. :) Riktigt kul har vi haft, men nu är det slut. :( Längtar redan tills nästa gång vi ses.
I måndags började jag och Elsoni på teknikveckan, som anordnas av Linköpings universitet. Vi har ägnat veckan åt att bygga och programmera en robot. Det har varit riktigt kul, och idag hade vi en tävling med våra robotar. Det gick ganska bra, förutom att det var några förinställda program som inte funkade som de skulle. Men de manuella klarade vi bra. :)
Me in my t-shirt.

Imorgon eftermiddag åker jag iväg på ett tältläger med kyrkan, och jag kommer inte hem förrän på söndag eftermiddag. Lägret har pågått sen i tisdags, men jag kunde inte komma tidigare p. g. a. teknikveckan. Men i alla fall, så vänta ingen uppdatering av bloggen på några dagar. Jag kanske tidsinställer något inlägg, jag får se. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0