17e augusti 2011

Hej hej! :)
Idag har jag jobbat igen, ofc. Ska jobba till och med fredag, och sen tävling i helgen, som sagt. Men mamma vill nog egentligen inte att jag ska tävla över huvudtaget, hon vill att jag ska vila innan skolan börjar. Men jag vill verkligen tävla, så vi får se hur det blir. :)
När jag kom hem åt jag lunch som syrran hade lagat. Det är så skönt att få lunch när jag kommer hem utan att behöva göra något. :) Kommer sakna det sen, kan inte någon komma hem och göra mellis till mig när jag kommer hem från skolan? ;)
Ungefär så här ser jag ut nu, det är lite kallt. :(

Nej, nu ska jag kasta av mig filten och på med en jacka och cykla tillbaka till IPn. Har för mig att jag glömde något där. Jag bloggar mer när jag kommer hem och har duschat. Då kommer ett litet överraskningsinlägg. :)
Och på tal om den utlovade videobloggen, så säger jag bara att jag jobbar på det. Den kommer upp snart, om jag kan lära mig tekniken. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0