15e augusti 2011

Hej alla små människor! ;)
Jag har blivit sämre på att blogga, det var ju ett tag när jag hade lite bättre uppdatering, men nu verkar det ha gått tillbaka. Men jag ska försöka uppdatera bättre.
I alla fall, idag har ju friidrottsskolan startat. :) Den håller på till och med fredag, när vi avslutar med vattenkrig. Tyvärr har några idioter bränt ner ett av förråden där, >:@ så vattnet nere på arenan funkar inte. Det får vi se hur vi löser. Som tur är hade inte vår klubb så mycket saker förvarade där, men det är värre för den klubben som hade alla sina saker där (så vitt jag vet). På helgen är det en stor tävling, där jag ska vara med. Det ser jag framemot. :)
Jag skulle ju egentligen ha varit på tältlägret med kyrkan i helgen, men det gick inte. :( Först var det tänkt att jag skulle åka på fredag kväll, men då hade jag ont i huvudet (som jag hade haft lite hela veckan), så jag bestämde mig för att sova hemma och åka på morgonen och hoppas att jag mådde bättre. Men mitt i natten vaknade jag av att det kändes som om någon högg mig i magen med en kniv, så att jag fick kramper. När jag gick upp blev jag yr och det kändes som om jag skulle svimma. Jag gick upp på morgonen för att se hur jag mådde, men jag hade fortfarande lite ont i magen. Inte lika mycket, men tillräckligt för att mamma tyckte att jag skulle stanna hemma. Hon trodde det berodde på att jag var stressad. Vem blir överstressad på sommarlovet? Undrar hur jag lyckades... Så jag har tagit det lugnt ända sedan dess, och jag har ändå varit lite halvdan i magen. :( Jag hade verkligen velat åka på lägret, och jag var (och är fortfarande) jättebesviken över att jag inte kunde åka. Men, jag får försöka komma över det. Jag vill inte gå och gräma mig över det hur länge som helst.
Nu ska jag spela piano. :) jag håller på och lära mig Pachelbel's canon i D-dur. Jag ska försöka lägga upp en video när jag har lärt mig hela, och kanske även en länk till Youtube-videon som jag lär mig av. Om jag lär mig hur man lägger upp videofönster i bloggen. ;)
Ha en bra kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0