ajajaj...

Idag är jag hemma från skolan, jag har dragit på mig någon förkylning eller nåt. Jag har huvudvärk, ont i halsen, värmeböljor i kroppen osv. Kan bero på bedövningen jag fick igår när jag tog bort min *host* "lilla" *host* leverfläck i nacken. Så nu har jag en stor sårskorpa eller nåt sånt i nacken och kan knappt röra huvudet normalt. Jättekul. Det värsta är att jag missar 7:ornas vernissage av drömrummen idag. Men man kan inte hjälpa det när man blir sjuk. Ska jobba lite med det hemifrån.

Nu ska jag vila lite, jag är jättetrött.

Kram från Lisa, sjukling.

P.S. En annan sak som är lite jobbig är att jag inte får tvätta håret på några dagar, så nästa gång jag får tvätta det blir väl på lördag. Jag får inte duscha ovanför axlarna heller. Great. D.S.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0