Skolfoto-dags!

  • Så var det dags för skolfoto igen! Jag hoppas det gick bra, jag har inte sett bilderna alls. Innan höll vi på att skratta ihjäl oss, för Alf hade fixat Matildas hår. Hon hade nån sorts toppiga tofsar som satt som horn lite på sidan av huvudet. Hon såg ut som en blandning av Lilla My (i Mumintrollet) och Pippi Långstrump. Vi skrattade en aning...;) Här kommer lite bilder från idag.
                                                                                                                                                       
     
  •  Rutig blus från Vero Moda.
  • Svart linne från Vero Moda.
  • Stuprörsjeans från Vila.
  • Strumpor, gamla... kommer inte exakt ihåg. Tror HM.

Jag brukar ju inte skriva så mycket om mode, för jag är inte intresserad av det. Men när vi har skolfoto kommer jag antagligen lägga upp min outfit, så ni får en aning om hur jag ser ut;) Ledsen för den dåliga helbilden, hittade inget bättre ställe.
Här kommer också en bild på en maskros som växte mitt i asfalten. Tyckte det såg så symboliskt ut, på nåt sätt (inte symboliskt för mig, alltså).


                             Gillar den här bilden.

Så, det var min dag. Eran? Hur har eran dag varit?
Nu ska jag hoppa ner i soffan och skratta ihjäl mig åt Idol! :D <3

Kramizz!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0