090912

Myslördag hemma den här veckan också. Skönt skönt. Var på träningen idag (som vanligt). Vi körde spjut och tresteg/längd. Spjutet gick bra (efter ett tag), och det känns skönt eftersom jag ska tävla i det på Cloetta-spelen den 20:de. Det blir första gången jag tävlar i det, så jag hoppas det går bra:) Men på tresteget började mina fötter krångla igen, så jag var tvungen att hoppa av. JAG BLIR SÅ TRÖTT PÅ MINA FÖTTER NÄR DE KRÅNGLAR SÅ HÄR!!!!!!!! (Behövde bara på det ur mig.)

Annars inget att berätta. Laddar inte ens upp några bilder idag. Dels för att jag helt enkelt inte har tagit några bilder, och dels för att jag inte orkar (vet, jag är otroligt lat idag;). Nu ska jag gå och måla naglarna, jobba lite med svenskan eller läsa. Vet inte riktigt vilket ännu.

Kramizz!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0