090905

Hellu everybody! Gjort nåt speciellt idag? Inte jag. På förmiddagen var jag på träningen, men fick sjuh*lv*tes ont i fötterna när vi värmde upp, så jag fick ligga lågt resten av träningen. Undrar varför jag plötsligt får så ont i fötterna när jag anstränger mig. Fast, egentligen har jag haft ont i dem på ett sätt, sen vi körde evighetsstafett på grusplan på gympan. Allt är Samuels fel;-)

Men men. När vi kom hem tog det ett tag innan jag duschade;-), men sen åt vi iaf lunch. Och sen har jag legat på min kära säng och läst och käkat godis;-) myyyyys! Men nu är godiset slut, så jag tror jag ska gå ner och sätta mig och läsa Agatha Christie: Ett mord annonseras. Älskar morddeckare! <3<3<3 

                                                                 
                                     Bild på lilla boken. Boken jag har lånat har ett annat omslag.

Kramizz!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0