090902

Gör bara en snabb uppdatering nu. Måste gå och lägga mig snart;-) Det har blivit sent många kvällar i rad, så jag har inte kunnat låta bli att sova på eftermiddagarna. Lägger upp lite bilder på inköp jag gjorde under tågluffen.

 
  Fyra små skrivböcker av handgjort papper. Så himla söta! Köpta i
                               Ohrid i Makedonien.


 Ett halsband i silver med en äkta Ohrid-pärla. Köpt utanför en kyrka
   i Ohrid för 300 makedonska denarer, som är ca 50 svenska kr...


     Ett jättesött nattlinne, köpt i Mangalia i Rumänien i en affär på
                                    stranden.

Hoppas ni får en bra kväll. Jag ska hoppa ner i min svala, sköna säng och läsa och sova. Naaajs! Lööööööv my beeed! Hehe.

Godnatt! Sov gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisflisan

Inget originellt.

RSS 2.0